Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

e-Devlet Mevzuat Resmi Gazete Ombudsmanlık
Silvan Belediyesi
Silvan Belediyesi
  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Belediye Meclisi
    • Belediye Encümeni
    • Başkan Yardımcıları
      • Ferzende Tekin
      • Cihan Korkutan
    • Belediye Şirketleri
      • Silvan Belediyesi Personel A.Ş
    • Birimler
      • Ambar Memurluğu
      • Bilgi İşlem
      • Evlendirme Memurluğu
      • Evde Bakım Hizmeti
      • Satın Alma
    • Müdürlükler
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Etüt Proje Müdürlüğü
      • Fen İşleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
      • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Mezarlıklar Müdürlüğü
      • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
      • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
      • Temizlik İşleri Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Zabıta Müdürlüğü
    • Duyurular
    • Haberler
    • Galeri
      • Foto Galeri
  • HİZMETLER
    • Evde Bakım Hizmeti
    • İmar Hizmetleri
    • İşyeri Ruhsat
    • Mezarlık Hizmeti
    • Mahalleler
    • Nikah İşlemleri
    • Pazar Yerleri
  • ŞEHRİMİZ
    • Tarihçe
      • Silvan Hakkında
    • Tarihi Mekanlar
      • Artukluların Şah Eseri Malabadi Köprüsü
      • Hasuni Antik Kenti Tarihi
      • Selahaddin-i Eyyubi Camii
      • Karabehlülbey Camisi
      • Belediye Camisi
      • Atatürk Evi Müzesi
      • Aslanlı Burç
      • Altıbulak Çeşmesi (Kaniya Derge)
      • Ali Ağa Konağı
      • Azizoğlu Konağı
      • Üstünler Konağı
      • Gazi İlkokul (Bedri Bey Konağı)
      • Boşat Kalesi
      • Eyyubiler Cami Minaresi
      • Sahabe Mescidi
      • Kulfa Kapısı
    • Turizm
      • Konaklama Mekanları
    • Gelenek Görenekler
      • Bahar Bayramı
      • Murat Şenlikleri
  • BİLGİ BANKASI
    • Online Ödemeler
    • Nöbetçi Eczaneler
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi
    • Devam Eden Projeler
      • Yenilenebilir Geri Dönüşüm Uygulamaları Projesi
      • 1. Kılıçarslan Kent Meydanı projesi
      • Malabadi Köprüsü projesi
      • Yarı Olimpik Yüzme Havuzu Projesi
      • Otogar Projesi
  • BASINDA BİZ
  • İLETİŞİM
Ara
  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Belediye Meclisi
    • Belediye Encümeni
    • Başkan Yardımcıları
      • Ferzende Tekin
      • Cihan Korkutan
    • Belediye Şirketleri
      • Silvan Belediyesi Personel A.Ş
    • Birimler
      • Ambar Memurluğu
      • Bilgi İşlem
      • Evlendirme Memurluğu
      • Evde Bakım Hizmeti
      • Satın Alma
    • Müdürlükler
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Etüt Proje Müdürlüğü
      • Fen İşleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
      • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Mezarlıklar Müdürlüğü
      • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
      • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
      • Temizlik İşleri Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Zabıta Müdürlüğü
    • Duyurular
    • Haberler
    • Galeri
      • Foto Galeri
  • HİZMETLER
    • Evde Bakım Hizmeti
    • İmar Hizmetleri
    • İşyeri Ruhsat
    • Mezarlık Hizmeti
    • Mahalleler
    • Nikah İşlemleri
    • Pazar Yerleri
  • ŞEHRİMİZ
    • Tarihçe
      • Silvan Hakkında
    • Tarihi Mekanlar
      • Artukluların Şah Eseri Malabadi Köprüsü
      • Hasuni Antik Kenti Tarihi
      • Selahaddin-i Eyyubi Camii
      • Karabehlülbey Camisi
      • Belediye Camisi
      • Atatürk Evi Müzesi
      • Aslanlı Burç
      • Altıbulak Çeşmesi (Kaniya Derge)
      • Ali Ağa Konağı
      • Azizoğlu Konağı
      • Üstünler Konağı
      • Gazi İlkokul (Bedri Bey Konağı)
      • Boşat Kalesi
      • Eyyubiler Cami Minaresi
      • Sahabe Mescidi
      • Kulfa Kapısı
    • Turizm
      • Konaklama Mekanları
    • Gelenek Görenekler
      • Bahar Bayramı
      • Murat Şenlikleri
  • BİLGİ BANKASI
    • Online Ödemeler
    • Nöbetçi Eczaneler
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi
    • Devam Eden Projeler
      • Yenilenebilir Geri Dönüşüm Uygulamaları Projesi
      • 1. Kılıçarslan Kent Meydanı projesi
      • Malabadi Köprüsü projesi
      • Yarı Olimpik Yüzme Havuzu Projesi
      • Otogar Projesi
  • BASINDA BİZ
  • İLETİŞİM
 

Etüt Proje Müdürlüğü

21.02.2022

MİSYONU;

Silvan Belediye Başkanlığı, “Sağlıklı, planlı ve sürekli gelişimiyle bugününe ve yarınına yön veren bir Kent ile Kentine aidiyet duyan, hoşgörü iklimini ve birlikte yaşama kültürünü özümsemiş, huzur ve refah içerisinde yaşayan Kentliler için etkin, verimli ve sürdürülebilir hizmetler ve çözümler sunmak.” misyonu; “Silvan”ı yerelden evrensele marka bir kent olarak taşıyan, güçlendiren, huzurlu ve mutlu bir şehir haline getiren, geleceğin nesillerine yenilikçi hizmetler üreten ve koruduğu değerleriyle “Arzu Edilen Silvan” için model bir belediye olmak.” vizyonu ve aşağıda belirtilen temel ilkelere göre çalışmalarını yürütür.

VİZYONU;

  • Kentlilik bilinci ve aidiyet duygusunu güçlendirmek.
  • Farklı dokulara saygı duyan ve birlikte yaşama kültürünü sahiplenen bir hizmet sunmak.
  • Dayanışma ve yardımlaşma kültürüne sahip olmak. Birlik ve beraberlik ruhu güçlü olan bir topluma önem veren hizmet sunmak.
  • Kültür, sanat ve sporu yaşamın vazgeçilmezi haline getirmek.
  • Her yaşta eğitimi desteklemek.
  • Her yaştaki bireyin sağlık hizmetlerinden faydalanmasına katkı sağlayan yönetim anlayışı sağlamak.
  • Çevreye duyarlı ve çevre bilinci yüksek bir hizmet sunmak. Koruyucu ve önleyici sağlık hizmetleri ile sağlıklı bir kentin devamlılığını esas almak.
  • Silvan’ın ihtiyaç ve taleplerine planlı ve projeli çalışmalarla uzun vadede çözümler sunmak.
  • Herkes için ulaşılabilir ve erişilebilir hizmet üretmek. Altyapısı, büyüme dinamikleri ve kentli refahı doğrultusunda tamamlanan hizmet sağlamak.
  • Kent güvenliğini ön plana çıkarmak.
  • Doğal hayatı ve çevresel değerleri koruma bilincine sahip hizmet anlayışı sunmak.
  • Sosyal, kültürel ve sportif tesisleriyle halka hizmet etmek.
  • Engelsiz bir kent için yaşanılabilir alanları ve altyapıyı desteklemek.
  • Toplumun talep ve tercihlerine odaklı hizmet anlayışına sahip olmak.
  • Hizmetlerin yürütülmesinde hakkaniyeti benimseyen yönetim anlayışı sunmak. Gelenek, inanç, tercih ve yaşam biçimlerine saygılı olmak.
  • Sosyal dayanışma ve yardımlaşmayı gözeten bir hizmet sunmak.
  • Belediye hizmetlerinin planlanmasında ve sunulmasında katılımcı ve tarafsız bir yönetim anlayışına sahip olmak.
  • Belirlenen hedeflere zamanında ulaşmayı amaçlayan yönetim anlayışına sahip bir hizmet sunmak. Sürdürülebilir, verimli ve etkin hizmet anlayışına sahip olmak.
  • Kaynak kullanımında tasarruf ve verimliliği esas alan yönetim anlayışına sahip bir hizmet sunmak.
  • Müdürlüğün faaliyet konularına ilişkin mevzuatı takip etmek ve mevzuatın gereklerini süresi içerisinde yerine getirmek.
  • Müdürlüğün diğer idareler nezdinde takibi gereken iş ve işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak.
  • Stratejik plana, yıllık performans programına, yatırım programına ve müdürlük bütçesine uygun olarak çalışmalarını yürütmek.
  • Silvan Belediyesi İç Kontrol Eylem Planındaki görev ve sorumlulukların yerine getirilmesi için gerekli çalışmaları yapmak.
  • Müdürlüğe gelen yazı ve dilekçeleri süresi içerisinde cevaplamak. 3071 sayılı kanun gereği; dilekçe yoluyla yapılan başvurulara 30 gün içinde yazılı bilgi vermek, işlem safahatının duyurulması halinde alınan sonucu ayrıca bildirmek.
  • Başkan ya da ilgili Başkan Yardımcısının bilgisi ve onayıyla, 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde, istisnalar dışındaki bilgi ve belgeleri başvuru sahibinin bilgisine sunmak.
  • 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamında; müdürlüğün ihtiyacı olan her türlü mal alımı, hizmet alımı ile yapım işlerinin kontrolörlüğünü yapmak ve hak edişlerini düzenlemek, kabullerini yaparak sonuçlandırmak.
  • Belediyenin orta ve uzun vadeli stratejilerini ve politikalarını belirlemek, amaçlarını oluşturmak üzere gerekli çalışmaları yapmak.
  • Müdürlükçe yapılan işlemlerin kayıtlarının tutulmasını sağlamak. Gerektiğinde bunların arşivlenmesini, korunmasını ve muhafazasını sağlamak.
  • Gerektiğinde Belediyenin diğer birimleriyle, resmi kurum ve kuruluşlarla, ilgili meslek odalarıyla, ihale sürecindeki ilgililerle yazışmalar yapmak.
  • Silvan’ın gelişmesine yön verecek ve gelişen talepleri karşılayacak nitelikte öncü ve örnek projeler geliştirmek.
  • Sivil toplum kuruluşlarının aktif bir biçimde faaliyetlerini yürütebilmeleri için yer, alan çalışmaları ve buna bağlı olarak dini tesis, sosyal tesis, piknik alanı, vb. gibi projeler geliştirmek.
  • Bir harcama birimi olarak Müdürlüğün her türlü mali iş ve işlemlerini ilgili mevzuata göre yürütmek.
  • Gerekli ihale dokümanlarını hazırlamak, ihale etmek. Belgeleri usulüne uygun olarak arşivlemek ve muhafaza etmek.
  • İhale Büro Şefliği, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu esaslarına göre ihale yolu ile temin edilecek mal, hizmet, yapım ve danışmanlık işlerinin; İhale İşlem dosyalarını hazırlar; ihale işlemlerini rekabet, eşitlik ve saydamlık ilkeleri çerçevesinde gerçekleştirilmesini sağlar.
  • Belediyemiz Müdürlüklerinin yapması gereken yapım işleri, hizmet ve mal alımı işi için metraj yaklaşık maliyet ve teknik şartnameleri hazırlanmasına müteakip , idari şartname hazırlanmadan, ihale onayı alınmadan önce ilgili birimlerden gelen dosyaları, idari şartnameleri ve ihale onay belgeleri ile ilgili olarak gerekli incelemeleri yapmak.
  • Bakanlar Kurulu Kararı ile yayınlanan fiyat farkı kararnamelerini takip ederek belediyemizin yapacağı ve sözleşmeye bağlanmış olan ihaleleri için fiyat farklarını uygulamak.
  • Diğer Kamu Kurum ve Kuruluşları tarafından yapılan ve isteklilerce ihale sonucuna itiraz edilip ve itiraz sonucu Kamu İhale Kurumu tarafından verilen Uyuşmazlık Kararlarını takip ederek, yapılan eksiklikleri takip etmek.
  • Etüt Proje Müdürlüğü’ne ait Mal, Hizmet ve Yapım işlerinin ihalelerini 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 Sayılı Kamu İhaleleri Sözleşme Kanunu, Devlet Harcama Belgeleri Yönetmeliği, Kamu İhale Genel Tebliğini referans alarak söz konusu ihale yöntemini belirlemek.
  • Etüd Proje Müdürlüğünün yapması gereken ihalelerin metraj, yaklaşık maliyetlerini hazırlayıp 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa göre ihalesini gerçekleştirerek hizmet ve malın tedarikini sağlamak ve sözleşme sonrası proje yönetimini takip etmek.
  • Belediyemizin yapacağı yatırımlarla ilgili sözleşmeye bağlanan işlerde proje yönetimi aşamasında Kanun ve Yönetmeliklerin uygulanmasında diğer müdürlüklere destek sağlamak.
  • Birimimize ait resmi yazışmaları ve havale olan yazışmaların cevaplarını yazmak.
  • Birimimize diğer yasa ve yönetmelikler ile verilen görevleri yerine getirmek.
  • İhale Onayı alınan dosyaların ihale ilanlarını hazırlamak gerekli yerlerde yayınlanmasını sağlamak ve yayınlanan ilanları takip etmek.
  • İhale komisyonlarının sekreterya hizmetlerini yürütmek.
  • İhale gündemlerini hazırlamak ve ilgili birimlere iletmek.
  • İhale onayının alınmasını müteakip ihalenin ihale yetkilisinin onayına sunulmasına kadar olan süreçte ihale ilgili olarak idare adına gerekli yazışmaları yapmak.
  • Müdür tarafından verilen diğer ek görevleri yapar.
  • Kültürel ve tarihi değerlerle ilgili araştırma ve tespitler yapmak ve projelendirmek,
  • Kent envanteri oluşturmak için çalışmalar yapmak,
  • Farklı ölçekte ve içerikte projeler hazırlamak veya hazırlatmak,
  • Projelerin yönetimi ve uygulaması için gerekli koordinasyonu sağlamak,
  • Sağlıklı kent ilke ve politikalarının mekana yansıtılmasını hedefleyen projeler geliştirmek,
  • Kentte yaşayan ve çalışanların yaşam kalitelerini ve sağlık düzeylerini yükseltmek amacıyla program ve projeler geliştirmek,
  • AB’nin yerel yönetimler alanındaki mevzuatını ve uygulamalarını takip etmek ve araştırmak,
  • Türkiye-AB uyum sürecinde yerel yönetimlerle ilgili gelişmeleri, projeleri ve fonları takip etmek,
  • Mevcut fonksiyonların işlerliğinin, kullanıcıya yönelik fiziki ve sosyal sorunların giderilmesine yönelik projeler ( yeşil alanlar, hizmet binaları, kültür merkezleri, yaya alanları, meydanlar vb. ) geliştirmek ve uygulama projelerini hazırlamak, veya hazırlatmak.
  • Yapı teknolojisindeki son gelişmeleri ve yenilikleri yakından izlemek ve projelendirme aşamasında bu gelişme ve yeniliklerden yararlanmak,
  • Çağdaş yerleşim ve toplum hedeflerine ulaşmak amacıyla, değişik ölçekte ve içerikte projeler üretmek, bu projelerin yönetimi ve uygulanması için gerekli koordinasyonu sağlamak,
  • Hazırlanan projeleri uygulanması için ilgili birime teslim etmek, ihtiyaç olduğu takdirde uygulama aşamasında teknik destek vermek,
  • Müdürlük kapsamında gerçekleştirilecek faaliyetlerin uygulama adımlarını belirlemek ve fizibilitelerinin gerçekleştirilmesini sağlamak ve projeleştirmek,
  • Tespit edilmiş strateji, hedef ve stratejiler doğrultusunda müdürlüğün yapacağı araştırma, fizibilite, proje gibi tüm faaliyetlerin planlamasını yapmak, uygulamasına ve aksayan yönlerine yönelik çözüm üretmek,
  • Yürütülecek tüm faaliyetleri sırasında Belediyenin diğer birimleri ile iyi ve etkin bir işbirliği içinde çalışmalarını yürütmek, gerektiğinde proje konusuna göre ilgili birimlerden görevlendirilecek personeli çalışmalara dahil etmek,
  • Mesleki alanlarda Ulusal ve Uluslararası kuruluşlarla, yurtdışı ve yurtiçi üniversitelerimizle, yurtdışı ve Yurtiçi Mesleki örgütlerimizle Mesleki ve proje teknolojileri gelişmeleri tetkiki için diyaloglar kurmak, haberleşme ağı kurmak, teknoloji ve bilgi alışverişini sağlamak,
  • Proje uygulama süreci kapsamında gerekli görüldüğü takdirde hizmet alımı yapmak,
  • Yapılacak her türlü kentsel tasarım çalışması analitik etütleri ve gerektiğinde fizibilite raporları, işletim model ve sistemlerini yapmak ve yaptırmak,
  • Proje yarışmaları düzenlemek, diğer müdürlükler tarafından düzenlenecek yarışmalara destek vermek,
  • Kardeş şehirler ya da diğer şehirler/kurumlar ile birlikte ortak projeler geliştirmek ve gerçekleştirilen eşleşme projelerinin yürütülmesini sağlamak,
  • Belediyenin görev alanına giren konularda, hizmetleri etkileyecek dış faktörleri incelemek, kurum içi kapasite araştırması yapmak, hizmetlerin etkililiğini ve tatmin düzeyini analiz etmek ve genel araştırmalar yapmak,
  • Kurumsal imajın geliştirilmesi ve uygulamasını sağlamak.
  • Belediye hudutları içindeki tarihi ve kültürel değerleri korumak için kendisine verilecek görevleri yapmak.
  • Belediye hudutları içindeki tarihi ve kültürel değerleri korumak, yapılan her hizmetin insan yaşamını doğrudan veya dolaylı etkilediğinin bilinciyle çağdaş yaşamın getirdiği tüm teknolojik olanakları kullanıp, çağdaş standartlarda kamusal hizmet vermek.

ANASAYFA

KURUMSAL

  • Başkan
  • Belediye Meclisi
  • Belediye Encümeni
  • Başkan Yardımcıları
    • Ferzende Tekin
    • Cihan Korkutan
  • Belediye Şirketleri
    • Silvan Belediyesi Personel A.Ş
  • Birimler
    • Ambar Memurluğu
    • Bilgi İşlem
    • Evlendirme Memurluğu
    • Evde Bakım Hizmeti
    • Satın Alma
  • Müdürlükler
    • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Mezarlıklar Müdürlüğü
    • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
    • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • Duyurular
  • Haberler
  • Galeri
    • Foto Galeri

HİZMETLER

  • Evde Bakım Hizmeti
  • İmar Hizmetleri
  • İşyeri Ruhsat
  • Mezarlık Hizmeti
  • Mahalleler
  • Nikah İşlemleri
  • Pazar Yerleri

ŞEHRİMİZ

  • Tarihçe
    • Silvan Hakkında
  • Tarihi Mekanlar
    • Artukluların Şah Eseri Malabadi Köprüsü
    • Hasuni Antik Kenti Tarihi
    • Selahaddin-i Eyyubi Camii
    • Karabehlülbey Camisi
    • Belediye Camisi
    • Atatürk Evi Müzesi
    • Aslanlı Burç
    • Altıbulak Çeşmesi (Kaniya Derge)
    • Ali Ağa Konağı
    • Azizoğlu Konağı
    • Üstünler Konağı
    • Gazi İlkokul (Bedri Bey Konağı)
    • Boşat Kalesi
    • Eyyubiler Cami Minaresi
    • Sahabe Mescidi
    • Kulfa Kapısı
  • Turizm
    • Konaklama Mekanları
  • Gelenek Görenekler
    • Bahar Bayramı
    • Murat Şenlikleri

BİLGİ BANKASI

  • Online Ödemeler
  • Nöbetçi Eczaneler

PROJELER

  • Tamamlanan Projeler
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi
  • Devam Eden Projeler
    • Yenilenebilir Geri Dönüşüm Uygulamaları Projesi
    • 1. Kılıçarslan Kent Meydanı projesi
    • Malabadi Köprüsü projesi
    • Yarı Olimpik Yüzme Havuzu Projesi
    • Otogar Projesi

BASINDA BİZ

İLETİŞİM

Cami Mahallesi Diyarbakır Caddesi No:51 21640 Silvan/Diyarbakır
Telefon: 0412 711 33 81
Faks: 0412 711 50 48

Sosyal Medya :

© 2022 - Silvan Belediye Başkanlığı

  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Belediye Meclisi
    • Belediye Encümeni
    • Başkan Yardımcıları
      • Ferzende Tekin
      • Cihan Korkutan
    • Belediye Şirketleri
      • Silvan Belediyesi Personel A.Ş
    • Birimler
      • Ambar Memurluğu
      • Bilgi İşlem
      • Evlendirme Memurluğu
      • Evde Bakım Hizmeti
      • Satın Alma
    • Müdürlükler
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Etüt Proje Müdürlüğü
      • Fen İşleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
      • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Mezarlıklar Müdürlüğü
      • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
      • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
      • Temizlik İşleri Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Zabıta Müdürlüğü
    • Duyurular
    • Haberler
    • Galeri
      • Foto Galeri
  • HİZMETLER
    • Evde Bakım Hizmeti
    • İmar Hizmetleri
    • İşyeri Ruhsat
    • Mezarlık Hizmeti
    • Mahalleler
    • Nikah İşlemleri
    • Pazar Yerleri
  • ŞEHRİMİZ
    • Tarihçe
      • Silvan Hakkında
    • Tarihi Mekanlar
      • Artukluların Şah Eseri Malabadi Köprüsü
      • Hasuni Antik Kenti Tarihi
      • Selahaddin-i Eyyubi Camii
      • Karabehlülbey Camisi
      • Belediye Camisi
      • Atatürk Evi Müzesi
      • Aslanlı Burç
      • Altıbulak Çeşmesi (Kaniya Derge)
      • Ali Ağa Konağı
      • Azizoğlu Konağı
      • Üstünler Konağı
      • Gazi İlkokul (Bedri Bey Konağı)
      • Boşat Kalesi
      • Eyyubiler Cami Minaresi
      • Sahabe Mescidi
      • Kulfa Kapısı
    • Turizm
      • Konaklama Mekanları
    • Gelenek Görenekler
      • Bahar Bayramı
      • Murat Şenlikleri
  • BİLGİ BANKASI
    • Online Ödemeler
    • Nöbetçi Eczaneler
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi
    • Devam Eden Projeler
      • Yenilenebilir Geri Dönüşüm Uygulamaları Projesi
      • 1. Kılıçarslan Kent Meydanı projesi
      • Malabadi Köprüsü projesi
      • Yarı Olimpik Yüzme Havuzu Projesi
      • Otogar Projesi
  • BASINDA BİZ
  • İLETİŞİM

Cami Mahallesi Diyarbakır Caddesi No:51 21640 Silvan/Diyarbakır Telefon: 0412 711 33 81 Faks: 0412 711 50 48

Sosyal Medya :

© 2022 - Silvan Belediye Başkanlığı

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız